Un flux vital de oxigen pentru sănătate

Prinde un nou suflu de viață cu ajutorul terapiei cu oxigen hiperbaric, a respira oxigen în cabina presurizată este cea mai plăcută experiență din lume.
Beneficiile încep să fie simțite chiar și după o ședință de 1 oră pentru următoarele 3 zile.

pRINCIPII ȘI BENEFICII

Terapia cu oxigen hiperbar

Terapia cu oxigen hiperbar este o metodă specializată de tratament non-invaziv, care potențează și sporește capacitatea naturală de vindecare a corpului uman.

Această metodă constă în plasarea pacientului într-un mediu etanș, controlat, în care acesta inhalează oxigen 100%, la o presiune crescută. Tehnica permite corpului uman să absoarbă de 10-15 ori mai mult oxigen decât la presiunea normală, de la nivelul mării.

Terapia cu oxigen hiperbar își poate dovedi eficiența în curele de menținere a sănătății și de recuperare, dar și ca tratament complementar în numeroase afecțiuni.

Înainte de a începe terapia, este necesară o evaluare a stării pacientului, așa încât să poată fi determinat tratamentul optim în funcție de afecțiunile prezente și istoricul medical.

Terapia cu oxigen hiperbaric

Oxigenul susține capacitatea naturală de
vindecare a corpului

Acest tratament permite creșterea cantității de oxigen în sistemul sanguin și distribuția acestuia spre zonele afectate. Aportul continuu de oxigen în concentrații ridicate contribuie la stimularea proceselor de vindecare celulară și îmbunătățește toate funcțiile corpului.

Hiperoxigenare

Prin creșterea oxigenului dizolvat în plasmă (partea lichidă a sângelui), fluidul limfatic și lichidul cefalorahidian, oxigenoterapia hiperbară conduce oxigenul către țesuturile deteriorate, pentru a stimula vindecarea celulară.

Neovascularizare

Stimulează formarea vaselor de sânge (angiogeneza) și a colagenului (tesut conjunctiv), astfel țesuturile afectate se vindecă de la sine prin regenerare biologică naturală.

Antimicrobian

Reduce sau elimină efectele substanțelor toxice, bacterii, virusuri și ale infecțiilor prin creșterea nivelului de oxigen al țesuturilor.

Sistemul imunitar

Producția de celule stem

Sporește producția de celule stem din organism cu aproximativ 800%. Celulele stem ajută la refacerea țesuturilor organelor afectate, au rol fundamental în procesul de vindecare.

Creșterea energiei

În condiții de presiune crescută, plămânii pot absorbi mai mult oxigen decât prin respirarea oxigenului pur la presiunea normală a aerului. Sistemul circulator transportă oxigenul prin tot organismul, ceea ce duce la creșterea tonusului.

De ce este benefică terapia cu oxigen hiperbar

Întărește sănătatea și starea de bine

Terapia cu oxigen hiperbar este folosită în mod frecvent de cei care se îngrijesc de sănătatea lor, dar și de cei care traversează perioade stresante din punct de vedere fizic sau psihic. Această procedură este parte integrantă a programelor de wellbeing și de recuperare.
Efectele acestui tratement includ:
· Reducerea inflamațiilor
· Maximizarea recuperării post-efort
· Păstrarea tinereții țesutului tegumentar prin sporirea capacității corpului de a produce colagen
· Regenerarea mai rapidă a țesutului osos (în cazul fracturilor sau a altor boli ale sistemului osos)
· Scăderea efectelor inflamațiilor și ale radicalilor liberi prin stimularea producerii de către organism a SOD-ului (superoxid dismutaza), substanță cu un puternic efect antioxidant
· Mobilizarea și stimularea celulele stem

Îmbunătățește performanțele sportive

Este de notorietate faptul că sportivii de performanță cu cele mai bune rezultate recurg la terapia cu oxigen hiperbar pentru a-și păstra tonusul, pentru a obține rezultate de top, dar și pentru o recuperare rapidă în urma perioadelor cu efort fizic intens sau chiar a accidentărilor.
Terapia are următoarele beneficii:
· Îmbunătățește calitățile sportive
· Ajută la recuperarea musculară
· Grăbește refacerea în urma accidentărilor
· Crește nivelul de energie
· Reduce inflamațiile

Tratament complementar în bolile cronice

Terapia cu oxigen hiperbar este adesea recomandată ca procedură adjuvantă în paralel cu terapiile medicale clasice pentru a controla și a reduce manifestările neplăcute ale bolilor cronice.
Această terapie este recomandată în cazul:
· Traumelor neurologice / cerebrale
· Oboselii cronice
· Bolilor reumatice / Fibromialgie
· Reducerii capacității mintale / demență
· Pierderii neurosenzoriale a auzului
· Bolilor inflamatorii intestinale
· Bolii Lyme
· Sclerozei multiple
· Accidentelor vasculare cerebrale

Îți va plăcea cu siguranță

Capsula OxyHelp este foarte confortabilă

În capsulele hiperbarice, pacientul este așezat în pozitie întinsă pe spate, poartă o mască lejeră de oxigen, există comandă software și comunicare externă permanentă pentru controlul sesiunii, iar respirația devine o legătură vitală cu sănătatea propriului corp.
Divertismentul este asigurat de căști audio, ecran video, lectura unei cărți sau meditație.